Thursday, October 30, 2008

Aku serik dengan Belacan!!


Adoyai, tersumbat-wumbat idung aku nie..bencinye. Sukar nak bernafas!! Puas ditenyeh-tenyeh..sekejap ok..sekejap tak. Penat bersin-bersin. Ni semua bala banyak sangat belacan dalam kuah laksa yang aku beli kat pusat komersil 2..Ella kata selalu dia beli kat situ sedap. Semalam aku beli punya la bnayak belacan..pahit tekak aku..puas aku modified, tambah kicap, tambah cili..pahit belacan masih terasa. Apa punya laksa utara da..buat malu nama laksa utara jer..murah sgt belacan p0n x payah kot letak sampai mcm 2 skali bnayk nye..!

Aku nie yang memang ala-ala nak deman selsema dari 2 ari lepas ni dah jadi mcm org ape dah..bertambah-tambah teruk plak aku rasa. Bijik mata aku ni rasa mcm nak dikorek-korek kuar jer. Gatal punya pasal, batang idung ni p0n rasanya mcm aku nak cabut letak luar. Cuci2 skit..keringkan lepas 2 pasang balik.

Dugaan sungguh masa tgh exam nie, dengan asgmnt yang masih bertimbun kena siapkan. Dengan subjek asian politik ahad nie..Dugaan..dugaan..besar sungguh dugaan nie..ssh ati aku..penat otak..lesu badan aku..aku masih ada 2 st0ry bisnes kena siapkan, tapi aku terasa kekontangan idea mengarang.Ad0ii..ya allah..tolonglah..bantulah aku dengan memberikan idea mengarang st0ry yang bgus..30 markah nie..huhu~

1 comments on "Aku serik dengan Belacan!!"

cik intan on November 21, 2008 at 7:51 PM said...

wahai cik shafa..anda telah di tag..sila lawat blog saya utk keterangan lanjut or trus ke url ni http://miszclassic.blogspot.com/2008/11/saya-yang-ditanda-att-sarah-segan.html

owh yer..silalah letak chat box di page mu okeh..huhuhu..

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Followers

 

Langkah wekYah Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Tadpole's Notez