Saturday, April 17, 2010

Kau yg masih disini


Rasa mcm dah terlalu lama sangatkan bl0g ni sepi...yup...sepi trus mcm x de tuan..Hakikatnya, ada tuannya..tapi tuannya terasa sepi di hati...walaup0n jenuh mulut berp0t pet sana sini. Entah kenapa hati terasa sepi..kalau dulu dalam hati ada taman, riangnya jiwa bila ada sese0rang yang disayangi. Yang menyayangi masih ada, tetapi tetapi sentuhannya terasa sepi.

Entah..itu je jawapan yg b0leh aku luahkan. Lately, my life seems miserable..i d0nt have time t0 think much..just g0 with the fl0w..what i sh0uld d0..i just d0 it..what i think i want 2 say...i just say it...i look n0rmal..but i am n0t...hati ni berkecamuk..x paham...c0mplicated, c0nfused...

Ini semua dugaan Allah swt untuk menduga hati kita sejauh mana kita ini yakin dengan adaNya dia. Jujur aku katakan...aku mudah goyah...hatiku mudah berkecamuk..hati ini milik siapa? Saat ada yang lain cuba mengetuk kembali pintu...aku mudah terpujuk untuk menduakan dia...Aku tahu aku kejam...aku tahu aku jahat..tetapi ada sebabnya aku begitu...kasih sayang bukan mudah untuk dijual beli..tetapi kasih sayang mudah pudar tanpa adanya harta duniawi....aku sentiasa berharap dia akan lebih jauh menilai hubungan kami...sem0ga dia x kan pernah terlambat untuk menyelamatkan aku dr terus hanyut cuba menyayangi yang lain..

maafkan aku andai gagal menerima mu seadanya...aku telah puas mencuba...hingga kini aku masih terus memujuk hati...kerana hati ini masih milikmu...sayang ini masih terlalu tebal..walau cinta ini kian terhakis..aku masih cuba bertahan..kerna kau yang pertama meyakinkan aku masih ada cinta yang sejati.

1 comments on "Kau yg masih disini"

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Followers

 

Langkah wekYah Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Tadpole's Notez