Saturday, November 22, 2008

Buat teman


People always leave..it always happened my dear friend. It's the time already we choose our own way. Aku yakin kita akan bertemu dalam beberapa masa yang yerdekat lagi, cuma buat masa ini biarlah aku cuba merenung kembali apa yang aku mahu dalam hidup sendiri.

Aku kecewa sebenarnya dengan diri dan masa depan yang terasa terlalu cepat menjelma. Aku enggan dewasa, aku masih mahu kekal seperti anak riang yang boleh berbuat apa saja tanpa perlu bimbang akan kutuk manusia. Aku tahu, bodoh bila berkata begitu tetapi aku yakin kita sama dalam hal ini.

Sehingga kini, kau masih mencari diri apa yang aku mahu sebenarnya dari hidup ini. Apa sebenarnya yang perlu ku pilih, kerana sebenarnya aku enggan terjun ke dalam bidang sepatutnya ku melangkah setelah bergelar siswazah. Dunia itu banyak mengajar aku erti hidup dan juga banyak membuat aku kecewa. Aku terlalu lemah sebenarnya. Aku enggan menangis lagi, enggan kecewa dengan hidup. Kau bertuah kerana kau manusia yang melihat perkara dari perspektif yang berbeza. Aku, hanyalah manusia biasa yang gagal dan masih gagal dalam mengerti diri.

Kawan, teruskan perjuanganmu. Aku tahu engkau kuat dalam melalui hidup. Mungkin sekarang kita berpisah, tetapi mungkin tidak lama lagi kita akan kembali bersama..when that happened u'll know what happened..till then, muah3..(ajuk jamal jamaluddian) i sayang adik..hahaha

1 comments on "Buat teman"

cik intan on November 26, 2008 at 9:26 AM said...

people come and go..but still, life must go on aite..
n 4 u teman, u will alwiz be in my heart... together with all the people i love! coz, of all people i met in my life, u do leave me bunch of memories, dat i will never ever ever erase.. love ya!
adoi! bunyik mcm kite pasangan lesbo plak kan...hahahah!

bak kate jamal jamaluddin, "i love u muah muah muah(tanpa intonasi)...grrrhhhh (bunyik guruh)...huhuhuh...

come back to kl fast laling so we can menggila again together2 with ur ehem abang sayang n ehem ehem abang...hahahaha!

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Followers

 

Langkah wekYah Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Tadpole's Notez