Thursday, July 17, 2008

Episod 2 - Aktiviti kegilaan


Kegilaan menjadi lagi..haha..semalam dengan intan dan eizlyn..Tanjung Harapan tempat tujuan..ini semua dek rasa nak mkn sangat steamboat yang best.

Maka bermulalah ekspedisi kami menuju Tanjung Harapan. Pelbagai dugaan dan rintangan yang dihadapi padahal jalan nye lurus je...x belok2 p0n..haha..masalahnya jalannya yang berlubang-lubang..masyaallah...jahanam keta mak aku nye tayar. adusss...sian kenari itam.

Pabila telah bersusah payah...al-kisahnya maka sampai jua laa ke destinasi...bukan sbb sesat..tapi ikut jalan jauh sikit je...hehe....

Singgah la kami ke satu restoran yang punya udang, sotong, ketam dan ikan gergasi di hadapannya..berjalan la kami masuk dengan penuh bergaya dan kelaparan. Namun singgah pula rasa takut tiba-tiba yang mendorong kami bangun dan berlalu dengan kelaparan. Alasan yang kukuh untuk bangun dan berlalu dari kedai itu..maaf la..kami ingat rest0ran ni ada steamboat... "lain kali yea t0ke.." p/s sbnrnya itu restoran manyak mahal la..pakej paling murah hundred..gil0..k0pak la kami..

Akhirnya setelah mengharungi pelbagai cubaan dan dugaan, singgah jua la kami bersantap dia suatu gerai di tepi laut yang x de pantai. Berlatarkan kapal besar sebagai replika bertemankan cahaya lilin yang malap....kerang bakar yang besar2 mengubat hati terluka dek gagal mendapatkan steamb0at..=) s0dap wa cakap lu...

Inilah menu kami:

Nasi putih
Kailan ikan masin
Ikan kembung bakar
T0m yam seafood
Kerang bakar* besar dan sangat banyk =RM 4.50 jer...

Pastinya pengalaman ini akan kukenang di masa tua..kegilaan zaman remaja ku rasa mungkin sudah berakhir..ekspedisi ini tamat jua kerna selepas ini..kenari itam itu akan ku pulangkan ke kampung halaman.

1 comments on "Episod 2 - Aktiviti kegilaan"

cik intan on July 20, 2008 at 10:09 PM said...

ade nombo la kat resit kerang bakar... nak ke? namenyer rahmat..wahahahah!!

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Followers

 

Langkah wekYah Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Tadpole's Notez